
Karyera. Fürsət yoxsa risk
Mergen Group
Bu yazıda hansı halda təşkilatdan ayrılmaq qərarını verərkən iki dəfə düşünməli olduğunuzla bağlı fikirlərimi və təcrübələrimi paylaşacam. Liderlik xüsusiyyətlərindən tutmuş təşkilatların "mətbəxindəki" məsəslələrə toxunacam. Yeni təşkilatı seçmək üçün lazım olan və ya nəzərə alınması gərəkən əsas amillər haqqında fikirlərim növbəti yazılarda yer alacaq.
Mənə ən çox verilən suallardan biri hansı halda təşkilatı tərk etməməklə bağlıdır? Sualı biraz daha açsaq; hansı şərtlər, hansı imkanlar, hansı fürsətlər çərçivəsində işdən ayrılmamaq qərarının verilməsi daha rasional olar?
Əgər əvvəllər adətən menecer, direktor vəzifə statusunda olan insanlar karyera imkanları ilə bağlı məndən mentorluq dəstəyi almaq istəyirdilərsə, artıq İH üzvü, icraçı direktor və VP səviyyəsində olan insanlar belə dəstək almaqda maraq göstərirlər.
Bu səbəbdən fikirlərimi paylaşmaqda davam edəcəm ki, mümkün qədər çox insanın mülahizə yürütmək üçün əlavə məlumata əli çatsın.
Əslində hər bir şəxs və ya ən azından hər bir təcrübə səviyyəsi üçün iş seçimi qərarının verilməsində fərqli əsaslarının olduğunu və fərqli şəkildə diqqətə alınmalı olduğunu düşünürəm.
Müxtəlif təcrübə səviyyələrində yanaşma necə olmalıdır? Baxaq:
Yeni işə başlayanlar və ya 1-5 il iş tərübəsi olanlar üçün
Bu təcrübə sahibləri üçün təşkilatda öyrənmə fürsətlərinin çoxluğu və ya işçiləri “challenge” edən mühitin olması daha çox əhəmiyyətlidir. Çünki ətalətdə olan, stabil proseslərə sahib və ya inkişafda maraqlı olmayan təşkilatlarda siz 5 ildə öyrənə biləcəklərinizi sürətli dəyişən, inkişaf edən və dinamik şirkətlərdə bəlkədə 1 ildə öyrənəcəksiniz. Bu halda ötən bir neçə ildə rəqabət qabilliyyətinizin nə qədər artmış olacağını düşünə bilərsiniz. Səbirli olsanız və ya dözə bilsəniz bəhrəsini görəcəksiniz. Əlbətdə önəmli şərt təşkilatın mədəniyyətinin sizin dəyərlərə, motivatorlara uyğun olması və əmək haqqı və motivasiya sistemlərinin daxili balansı və bazar tələblərini qarşılamasıdır.
Bu təcrübə dövrü ilə bağlı öz xatirələrimi paylaşıram.
İş təcrübəmin ilk illərinə (2008-2012) təsadüf edən Azersun Holdinq təşkilati mədəniyyət olaraq, iş mühiti və öyrənmə fürsətləri baxımından mənim gözləntilərimi qarşılayırdı. İnfrastruktur layihələri, sistem quruculuğu və korporativləşməni gücləndirəcək layihələr ard-arda gəlirdi. Gənc yaşında təşkilatın yenidən modellənməsi, birləşmə və udulma layihələri, proseslərin yenilənməsi, əmək haqqı və motivasiya sistemlərinin formalaşdırıması kimi müxtəlif layihələrdə yer alırdım.
Təşkilatda sürət həddən artıq çox idi və buna uyğunlaşa bilməyənlər tab gətirə bilmirdilər. İşçilərin effektivliyi çox diqqətdə saxlanılırdı və olduqca optimal işçi sayı ilə çalışırdıq.
Həmin dövrlərdə Holdinqin İşə Götürən Markasının çox yüksək olmasının əhəmiyyətli faktorlardan biri Holdinq rəhbərliyinin idarəetmədə İR ilə çox sıx işləməsi və İR funksiyasına çox dəyər verməsi ilə bağlı idi.
Mənim loyallığıma təsir edən faktorlardan bir neçəsini nümunələr üzərindən təqdim edirəm.
Tərübələri paylaşmamda gəldiyimiz qənaət bu olmalıdır ki, asan yolun uğuruda dayaz olur. İlk illərdə çətinliklərdən qorxmayın və onları fürsət olaraq görün.
5-10 il iş tərübəsi olanlar üçün
Bu mərəhələdə əgər siz qarşınıza daha yuxarı rəhbər vəzifələrinə keçid və ya daha yüksək səlahiyyətlərə sahib olmağı hədəfləmisinizsə onların təmin edilməsi imkanlarını təsbit etməlisiniz. Qalma imkanı kimi bu sizin üçün əsas olmalıdır. Çünki, təbii olaraq rəhbər vəzifələrin sayı hər zaman məhdud olacaqdır və əgər siz bu gözləntinin qarşılanmasını daxildə əldə edə bilmirsinizsə deməli kənar fürsətləri dəyərləndirmək daha yaxşı olacaq. Yenə eyni şərtlər (yeni təşkilatın mədəniyyətinin sizin dəyərlərə, motivatorlara uyğun olması və əmək haqqı və motivasiya sistemlərinin daxili balansı və bazar tələblərini qarşılaması) aktual qalmalıdır. Bu təcrübə sahəsi ilə bağlı əlavələrim növbəti paylaşımlarda yer alacaqdır.
10 ildən artıq iş təcrübəsi olanlar ünçün
Bu qədər təcrübədən sonra, əl əfsus əgər əvvəlki 2 mərhələni keçmisinizsə əsas prioritet üst rəhbərlikdə yer almaqla bağlı olmalıdır. Əgər yetərli təcrübəyə maliksinizsə və artıq təşkilatın idarə olunması potensialını özünüzdə görürsünüzsə bu fürsət təşkilatınızda varsa rol almağa mütləq təşəbbüs göstərin. Yox, fürsəti kənarda dəyərləndirməkdən başqa yolunuz yoxdursa deməli kənar fürsət dəyərləndirilməlidir. Eyni ilə bu təcrübə sahəsi ilə bağlı əlavələrim növbəti paylaşımlarda yer alacaqdır.
Sonunda bir məqamı bildirim dostlar.
Hər kəs mükəmməl karyera qura bilməz və hər kəs daima ən “uğurlu seçimi” edə bilməz. Əsas olan hər zaman daha yaxşısına can atmaqdır. Bu hər fürsətə qaçmaq kimi başla düşülməməlidir.
Cəmiyyətdə əsas dəyər ən dəyərli insanların daha çox səlahiyyət sahibi olduqları və doğru yerdə olduqları zaman yaranır.
Nə qədər güclü, potensiallı, ədalətli, işgüzar və enerjli olsursunuz olun əgər bu potensialı ortaya qoymaq fürsətləri əld etmək təşəbbüsü göstərməsəniz sizin yerinizə bunu başqaları edəcək . Və əgər bunu edənlər hər mənada layiqli insanlardırsa hətda bir addım geri çəkilib yol verə bilərik. Nəticə etibarı ilə mütləq qüdrət sahibi Allahdır və bizim biri birimizə münasibətlərimiz zəminində bizi mükafatlandıracaqdır. Lakin, əgər bu şəxslər layiq olmayan insanlardırsa o zaman onların çoxluğu ilə sarılmış bir cəmiyyətdə yaşamaqla üz üzə qalacaqsınız. Çünki hər fərd adətən özü kimilərinin əhatəsində olmağa can atır !
Özünüzə yol açmaq və başqalarına dəstək olmaq arzusu ilə.
Rəşad Məhərrəmov Təlimçi
Mergen Group
Mergen Group
Mergen Group